Начало

Този блог е създаден за бенефициентите на проекта на Софийския университет "Св Климент Охридски" по проект BG051PO001-3.3.06 - 0045 „Развитие на капацитета на специализанти, постдокторанти и млади учени за преподаване на академични курсове по и на чужд език със съвременни методи и информационни и компютърни технологии” .

Основна цел на блога е да подпомогне участниците в проекта (постдокторанти, специализанти, млади учени и експерти) да споделят опит и работят съвместно по задачите на проекта. Блогът предоставя територия за споделяне и контакти и след приключване на проекта.

Добре дошли на всички, които се интересуват от съвременно и иновативно обучение по и на чужд език! :)

31 януари, 2014

Предлагам за обсъждане проблематика, свързана с дисциплините "Академично писане (за български език)" и "Академично писане (за английски език).



Теми:

1. Жанрове на академичното писане в българския език
2. Критическо четене на научен текст
3. Цитиране в научен текст
4. Признаци на научния текст. Смислово единство
5. Признаци на научния текст. Езикова свързаност
6. Признаци на научния текст. Членимост
7. Правилност на изказа в научния текст
8. Уместност на изказа в научния текст

4 коментара:

  1. Здравейте,

    мисля, че тези теми са изчерпателни и прецизно избрани. Жана

    ОтговорИзтриване
  2. Здравейте,

    Курсът на английски език, който предлагам е „Академично писане: цитиране, рефериране и документиране”

    Темите към него са:
    1 Стилове на документиране и цитиране

    2 Рефериране на книги, списания, електронни източници и др.

    3 Видове цитиране в текста. Перефразиране – принципи и правила. Плагиатство.

    4 Таблични и графични изображения на данни

    Надявам се да са полезни и интересни.

    Е. Софрониева

    ОтговорИзтриване
  3. Здравейте,
    Мисля, че двата предложини курса/теми по академично писане прекрасно се допълват и ще са много полезни.
    Какво мислите, колеги?

    ОтговорИзтриване
  4. Da и аз мисля така. Много благодаря.
    Е. Софрониева

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.